Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Επτά Τρόποι να Καλλιεργήσετε την Επιμονή και το Πάθος για Μακροπρόθεσμους Στόχους στα Παιδιά

  Photo by Ben Wicks on Unsplash Από την Jill Ceder, LMSW, JD Institute of Child Psychology in partnership with Big Life Journal Απόδοση- Μετάφραση - Επιμέλεια Ψ Fitness Team 1. Αφήστε το παιδί σας να βρει κάτι που του αρέσει και το ενδιαφέρει πολύ Τα περισσότερα μικρά παιδιά δεν έχουν βρεί τι τους ενδιαφέρει πολύ, αν και μπορείτε να τα βοηθήσετε να αναπτύξουν τα ενδιαφέροντά τους κατά τη διάρκεια αυτών των πρώτων ετών. Και καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν, επιτρέποντάς τους να επιδιώξουν ένα ενδιαφέρον που έχουν επιλέξει, θα τα βοηθήσει να συμμετάσχουν στη σκληρή δουλειά και την επιμονή που απαιτείται για την επιτυχία. Εάν ένας γονέας επιλέξει τη δραστηριότητα, υπάρχει λιγότερη πιθανότητα το παιδί να αισθανθεί τόσο συνδεδεμένο και μπορεί να μην θέλει να εργαστεί τόσο σκληρά για να είναι επιτυχές. Ένα από τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων με σθένος είναι ότι έχουν κίνητρο να αναζητούν την ευτυχία μέσω της συνεχιζόμενης εστιασμένης δέσμευσης και προσπαθούν να βρίσκουν νόημα και σκοπό, οπότε το
Πρόσφατες αναρτήσεις

Γνωρίζοντας καλύτερα τη φροντίδα του εαυτού

Γράφει η κυρία Αλίκη Ελένη Πουλή,  MSc Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια, MBPsS, Division of Clinical Psychology, MSc, Pg. Dip Psychiatry, Cardiff University, School of Medicine, Specialized in School Health for Children and Adolescents, Member of IEPA Early Intervention in Mental Health . Φροντίδα του εαυτού, αυτή η άγνωστη.... Μπορεί από τη παιδική μας ηλικία να έχουμε μια εικόνα του τι σημαίνει να μας φροντίζουν ή τι σημαίνει να φροντίζουμε τους σημαντικούς άλλους γύρω μας, ωστόσο μεγαλώνοντας φαίνεται να δυσκολευόμαστε να διαμορφώσουμε έναν φροντιστικό εαυτό.  Η αλήθεια είναι ότι από μικρή ηλικία αρχίζουμε να αναγνωρίζουμε, να αισθανόμαστε και να βιώνουμε,  σε διαφορετικό βαθμό, την έννοια της φροντίδας ως δέκτες από το περιβάλλον μας (μας ντύνουν καλά να μη κρυώσουμε, μας ταΐζουν θρεπτικές τροφές, μας βγάζουν βόλτα για να παίζουμε, κ.α.). Παράλληλα, παρατηρούμε πως είναι να φροντίζουμε κάποιο σημαντικό πρόσωπο στη ζωή μας κι ετσι διαμορφώνουμε και τη θέση του φροντιστή ή πομπού της φρον

6 Ιουνίου 2022 Διαδικτυακή Εκδήλωση αφιερωμένη στη Γυναίκα και τη Ψυχική Υγεία

  Η Ομάδα Ψ Fitness διοργανώνει τη διαδικτυακή εκδήλωση με δωρεάν παρακολούθηση με θέμα "Γυναίκα και Ψυχική Υγεία" στις 6 Ιουνίου 2022 και ώρα 18.00.  Η διαδικτυακή αυτή εκδήλωση έχει ως σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινότητας σε θέματα ψυχικής υγείας των γυναικών.  Θέματα που θα συζητηθούν σε αυτή την ημερίδα: ψυχική υγεία η σχέση της γυναίκας με τη ψυχική υγεία διασχίζοντας μια ενδιαφέρουσα διαδρομή σημαντικών δεδομένων προειδοποιητικά σημάδια κατάθλιψης ψυχική υγεία και φάσεις ζωής της γυναίκας η σημασία της ολιστικής - απαρτιωτικής φροντίδας Η εγγραφή είναι δωρεάν και γίνεται μέσα από τον ακόλουθο σύνδεσμο  https://app.eventmix.live/women-and-mentalhealth/ Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Εισηγήτρια είναι η  κυρία Αλίκη Ελένη Πουλή Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια, κάτοχος Αδείας Ασκήσεως Επαγγέλματος. Διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στην Ηλιούπολη, Αττικής. Αριστούχος Πτυχιούχος BA Hons Ψυχολογία, OU, Μεγάλη Βρετανία και Deree, the A

Η σημασία των δικτύων συναισθηματικής υποστήριξης και κοινωνικής εγγύτητας τη περίοδο της πανδημίας και της επιστροφής στη καθημερινότητα

Γράφει η κυρία Αλίκη Ελένη Πουλή,  MSc Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια, MBPsS, Division of Clinical Psychology, MSc, Pg. Dip Psychiatry, Cardiff University, School of Medicine, Specialized in School Health for Children and Adolescents, Member of IEPA Early Intervention in Mental Health . Σ το παρόν η φυσική αποστασιοποίηση και οι περιορισμοί αποκαθίστανται με σταδιακούς ρυθμούς λόγω της βελτίωσης των επιδημιολογικών δεικτών. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα δίκτυα κοινωνικής υποστήριξης και εγγύτητας είναι σημαντικά είτε συντρέχουν λόγοι φυσικής απόστασης είτε όχι. Ο τρόπος επικοινωνίας μπορεί τη προηγούμενη περίοδο να γινόταν με διαφορετικά μέσα και από απόσταση, όμως η σημασία της κοινωνικής υποστήριξης παραμένει σταθερή ανεξάρτητα από το τρόπο που παρέχεται. Ωστόσο η φυσική εγγύτητα το «από κοντά» είχε πληγεί τη προηγούμενη περίοδο και αυτό πιθανά αποτέλεσε ένα τραύμα για τους περισσότερους ανθρώπους. Η φυσική απομάκρυνση από τους σημαντικούς άλλους φίλους, αγαπημένους συγγενείς

Συναισθηματική Υπερφαγία

  Photo by Marek Levák on Unsplash Από τη Μίνα Χιώνη, Ψυχολόγο – Ψυχοθεραπεύτρια, Επιστημονική συνεργάτη του  Κέντρου Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας & Συμβουλευτικής Φαντάζομαι ότι πολλοί έχετε αναρωτηθεί  … Γιατί  ξεκινάμε δίαιτες που πάντα σταματούν την επόμενη μέρα;  Γιατί  καταφεύγουμε στο φαγητό μετά από μια κακή μέρα;  Γιατί  μας πιάνουν κρίσεις κ τρώμε αλμυρά –  γλυκά ταυτόχρονα;  Τι  μας συμβαίνει; Σε πρώτη φάση, αναζητούμε την ανακούφιση η οποία όμως είναι μόνο  προσωρινή . Με το σταμάτημα του φαγητού, η προσοχή επανέρχεται στις σκοτούρες. Ενώ σε δεύτερη φάση, προστίθενται στο σώμα περιττά κιλά. Σύντομα επέρχεται η αύξηση του βάρους και μαζί νέα άσχημα ψυχολογικά αισθήματα λόγω κακής σωματικής εικόνας και ενοχής που αφορούν στη συμπεριφορά υπερφαγίας. Άρα, το πρόβλημα που δημιουργείται είναι διπλό. Είναι ένας τρόπος  διαφυγής ή περισπασμού  από το πρόβλημα που μας απασχολεί, είναι το γέμισμα του κενού που αισθανόμαστε. Τι είναι όμως η Συναισθηματική Υπερφαγία;  Χαρακτηρίζεται

Πασχαλινές Ευχές

  Ευχόμαστε σε όλους Καλή Ανάσταση με Υγεία Ψυχική και Σωματική! Φως αληθινό, Φως ψυχής, Φως άσβεστο να εγκατασταθεί σε όλους τους ανθρώπους #Easter_Wishes #nohealthwithoutmentalhealth #mentalhealthawareness #ψfitnessteam

Άγχος για την Υγεία: είδη, συνέπειες, αντιμετώπιση

  Γράφει η κυρία Αλίκη Ελένη Πουλή,  MSc Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια, MBPsS, Division of Clinical Psychology, MSc, Pg. Dip Psychiatry, Cardiff University, School of Medicine, Specialized in School Health for Children and Adolescents, Member of IEPA Early Intervention in Mental Health . Π ολλοί άνθρωποι καθημερινά ανησυχούν για την υγεία τους καθώς γνωρίζουν ότι η υγεία είναι το πιο πολύτιμο αγαθό που είναι άμεσα συνυφασμένο με την ίδια τη ζωή. Κάποιοι όμως ανησυχούν υπερβολικά ακόμα και όταν εμφανή συμπτώματα ασθένειας απουσιάζουν. Συχνά το υπερβολικό τους άγχος και ενασχόληση με την υγεία τους οδηγεί σ’ ένα φαύλο κύκλο με δυσάρεστες συνέπειες. Τι είναι το Άγχος για την υγεία; Το άγχος για την υγεία ή υποχονδρία αποτελεί κλινική οντότητα στη ψυχοπαθολογία και στα εργαλεία διάγνωσης. Ανήκει στις ειδικές φοβίες. Το κύριο χαρακτηριστικό του άγχους της υγείας είναι η υπερβολική ανησυχία για την κατάσταση της υγείας σε σημείο που προκαλεί μεγάλη αγωνία, φόβο και δυσλειτουργικότητα στην καθη

Επικοινωνήστε μαζί μας_Contact us

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *